1. februar 2013

Roller Derby

Måske er Roller Derby noget for mig !!!

Jeg overvejer om sporten Roller Derby er noget for mig. Der er fart på, fysik, teknik, kondition, action og udklædning. 

FEDT FEDT FEDT FEDT 
- siger jeg bare. 

Det virker som den perfekte kombination for mig. 




Jeg har her til eftermiddag undersøgt det lidt. Jeg skal enten til Roskilde eller København hvis dette skal blive til noget. Jeg tror det handler om at komme ud og se nogle af dem træne og måske være med til en træning. 

Jeg syntes det er en anderledes sport, med gang i og jeg glæder mig til at finde ud af mere om dette sport. 

Har du prøvet denne sport, hører jeg MEGET gerne fra dig. 

Jeg vil super gerne vide mere og evt. høre fra andre som syntes det kunne være fedt at prøve :) 
Hvem ved - måske der er en masse der ude som også tænker at det er fedt :) 


//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com