1. februar 2013

Foråret i farver

Forsøger at gøre op med det sorte tøj!!!

Jeg hører til den gruppe som har MEGET sort tøj. 
Hver gang jeg køber tøj er jeg forfalden til den sorte version. 

Men nu skal det være slut. Jeg forsøger at få mere farve ind i skabet.  
 Igår var jeg i Bilka og der havde de toppe og t-shirts til 40 kr. pr. stk. i en masse fine farver. 
(2 for 80 kr. men de slog ind til 40 kr. pr. stk.)  

Den nederst til højre kostede dog. 95 kr. Den er i et meget let materiale, med diamanter på som et kors. Samtidig er den lavet, så det ligner at der er blondestof inden under. 
Den er så fin. 

Jeg har også handlet lidt i H&M 
 Her blev det til 2 par bukser og en lækker let skjorte.

De sorte bukser er med en sølv glimmer overflade så jeg kunne forsvare for mig selv at de stadig var lidt sorte :) 

En parfume blev det også til i Bilka til 149 kr. 
Den er fra Elizabeth Arden - Green Tea - Cherry Blossom 

Den dufter af det smukkeste og friske forår og er en perfekt duft når man venter på foråret. 


Bunken til ferien viser at jeg arbejder med at få farver ind i mit tøj.
Jeg syntes selv at det begynder at se helt fint ud. 


Har du mange farver i dit skab? eller er du også med på den sorte bølge som mig? 


//Simse


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com