1. februar 2013

Drømmehåret

Drømmehåret er bestilt !!!

Facebook er et fantastisk sted. Man finder frem til alle mulige fede personer samt lækre butikker. 

Igennem en veninde har jeg fundet frem til Mpe extensions
Hun har i øjeblikket en konkurrence og hun søger også modeller til påsætning af extensions med flettemetoden. 

Klik på hendes navn og syntes godt om hendes facebookside så kan du læse MEGET mere. 

Man skal udelukkende betale for håret som model. - Så jeg sprang til med det samme. 
- Jeg har ALTID drømt om lækkert hår med denne metode. 


Dette hår sættes fast på en tynd fletning som går rundt om hovedet. 

Håret hæftes fast på denne fletning, så man får langt og naturligt lækkert hår.

Jeg glæder mig som et lille barn til jeg skal have sat hår på. Det er en drøm som jeg har haft længe og nu har jeg besluttet mig for at det skal være. 

Når jeg kommer hjem fra ferie er jeg klar til dette lækre hår. 
Her er lidt billeder af Mpe extensions arbejde.

Det er så lækkert at have noget at se frem til når jeg kommer hjem fra ferien. Jeg turde ikke få sat det på inden, da jeg så skulle pleje det enormt meget i forhold til sol, stand, pool osv. Derfor ventede jeg til jeg er hjemme igen. 

Jeg skriver selvfølgelig meget mere om mine oplevelser når jeg har været af sted. Jeg ville bare lige fortælle hvad jeg har valgt at forkæle mig selv med. :) 


Du kan læse mere om søde Monas arbejde på hendes facebookside  eller på hendes hjemmeside. 

Har du også en drøm om smukt, fyldigt og lækkert hår ? 

//Simse


Dette indlæg er på inden måde sponsoreret - Jeg skal selv betale for mit hår og mine anbefalinger senere er 100 % efter mine erfaringer og jeg er ikke købt til at rose metoden eller firmaet. 

Billeder er venligt udlånt af Mona Petersen fra Mpe extensions. 

2 kommentarer:

  1. Så er datoen endelig fastsat, hvor du skal have nyt super smukt hår :-) Jeg glæder mig SÅ meget til at gøre en smuk pige endnu smukkere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. YES den er endelig klar og jeg glæder mig HELT VILDT... Det bliver bare SÅ godt.

      Jeg glæder mig også til at dele med min oplevelse med ALLE mine dejlige læsere.

      Det er lige om lidt og det bliver bare SÅ godt :)

      Slet

simsesworld@gmail.com