4. februar 2013

Nye fine negle

Ferieklar negle!!

Jeg elsker at have smukke negle. Det er super lækkert når man ser på sine hænder og fødder og de bare er fine 
- klar til sol, sommer og klipklapper :) 

Jeg ville gerne have naturlige negle og få mine egne til at vokse sig længere. 

Jeg gik derfor efter CND Shellac negle

Jeg fadt frem til en sød pige i Fensmark som lavede fine negle og til billige penge. Så jeg besluttede mig for at prøve det. 

Jeg kørte ud til Maja søndag eftermiddag og skulle have lavet fine negle på både hænder og fødder. 
Fordi jeg skulle have lavet begge dele fik jeg det for 200 kr. Pr. behandling. 


Maja er super sød og kanon dygtig til sit arbejde og kan helt klart anbefales. Det var super hyggeligt at være hos hende, og man er klar over at hun ved hvad hun snakker om i forhold til negle osv. 


Jeg er VILD med CND's produkter, det er virkelig det bedste jeg nogensinde har prøvet. Deres shellac er den ABSOLUT bedste, flot blank og super holdbar. 

Jeg vil gele på fødderne fordi det skulle holde bedst. 
Begge dele fik jeg lavet i naturlige farver med fransk kant. 

Maja får KLART min varmeste anbefaling.
Så hvis du skal have lavet flotte negle, i gode produkter og hos en sød pige så er dette stedet. 


Tjek linket, eller skriv hvis du gerne vil have nummeret til hende. 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com