2. juli 2012

Farverige og Trendy Make up pensler

M. Cosmetics Trendy make up pensler fra Matas

Jeg er VILD med de nye pensler fra Matas. M. Cosmetics er Matas eget mærke og de laver make up pensler i flere varianter. 

Denne serie hedder TRENDY og har efter min mening nogle fede farver og en fin kvalitet.

Jeg fik nogle i gave til min fødselsdag og jeg syntes de er SÅ FEDE

Nr. 1 : Orange Mineralbørste - God til blanding ad mineralpudder, fordi den har netop denne form er den også god til at fordele pudder ensartet 

Nr. 2 : Pink Pudderbørste - Giver en fin og jævn påføring af løst og fast pudder i hele ansigtet og på halsen. 

Nr. 3 : Grøn Rougebørste - Perfekt til at lægge en fin og let rouge 

Nr. 4 : Gul Foundation pensel - Perfekt til påføring af foundation på større områder og er udformet sådan at man også kan dække mindre områder med samme pensel. 

Nr. 5 : Blågrøn - Skrå øjenskygge/bryn pensel - Perfekt til at lægge øjenskygge helt tæt på vipperne eller lave skarpe kanter. Samtidig med at den er god til af tone ens bryn. 

Nr. 6 : Lilla Øjenmakeup pensel - God til at lægge øjenskygge og eyeliner og formen gør at den er god til at blende farverne hvis man ønsker en smokey eye effekt. 

Nr. 7 : Orange Concealer pensel (lille) - Gør det nemt og præcist at påføre concealer samtidig med at den er ideel til at blende kanterne, så det ser naturligt ud. 

Nr. 8 : Rød - Kabuki børste - Er ideel til mineralpudder, eller anden løst pudder, samt bronzer. 





Behøver man så alle penslerne? Nej jeg syntes ikke at man behøver at have alle penslerne og det afhænger af hvor meget make up man går med til dagligt mm. 
 
Men jeg syntes de er skønne og måtte eje dem alle :) 



Jeg er VILD med farverne, og er sikker på at der er mange som køber dem bare fordi de er anderledes.


 Jeg har også fået en rens til penslerne. Nu er det er lettere at holde dem rene og jeg er sikker på at det også er langt mere hygiejnisk på denne måde. - Denne er også af Matas eget mærke og koster ikke det vilde. 


Jeg købte dog også en pensel fra Matas' professionelle serie fordi jeg syntes at der manglede en pensel i Trendy serien til at blende farverne sammen med man skal lave smokey eyes.
Denne børste er i højere kvalitet og er tydeligt mere lækkert produceret.
- Der er dog også en prisforskel. 
 
Men disse fås kun i sorte og da jeg er VILD med farverne måtte jeg eje Trendy serien. 

"Smokey eyes" pensel nr. 205



//Simse 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com