2. juli 2012

Too Faced

Fantastisk øjenskygge - alle kan være med

Jeg har hørt at mange taler om make up mærket Too Faced, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at købe det. Mine forældre skulle ud og flyve, og der var der på paletter med forskellige farver -Nu skulle det være. 

Nu er jeg den heldige ejer af to paletter fra dem, og jeg er allerede super glad for dem. 


Der er tale om paletterne Naked Eye og Smokey Eye. De er begge to super flotte, og har en god blanding af farver, så man kan lave mange forskellige variationer. 


Der er dog den forskel på de to at der i den ene "Naked Eye" er en lille sød skuffe med en pensel, så man ikke står og mangler noget. Denne pensel er fin, men ikke den bedste. 

Da jeg åbnede dem, var jeg allerede glad for indpakningen. Det er tydeligt at der er tænkt over det hele ved disse paletter. Det er ikke "bare" en masse forskellige farver som er kastet ned i en æske. 

"Naked  Eye" er den neutrale kombination, hvor man kan lave hverdags make up med i forskellige toner og udformninger. Der er samtidig kort med i kassen så alle kan være med. Der er en fin instruktion til hvordan man lægger øjenskyggen så det giver det helt rigtige look. 


"Smokey Eye" har også en flot kombination af forskellige farver så man kan skabe en masse forskelligt. Igen er der kort med, så der er forklaret hvordan man laver de forskellige kombinationer. 
Der er også en fin blanding af farver med glimmer i og matte farver. Dette gør det muligt at skabe endnu flere forskellige looks. 

De er i høj kvalitet og jeg syntes at de holder rigtig godt. 
Med i pakken var der en prøve på Too Faceds Primer, som jeg selvfølgelig også har prøvet. Det gør VIRKELIG en forskel, farven bliver meget mere intens når man bruger en primer inden man lægger øjenskyggen. Jeg siger ikke at man SKAL bruge Too Faceds primer, men jeg ved da hvad der lægger højt på min ønskeseddel næste gang jeg har fødselsdag. 

Jeg syntes HELT KLART at Too Faced lever op til mine forventninger og jeg er sikker på at det ikke er sidste gang jeg køber noget fra dem.  
Hvis du gerne vil vide mere kan du klikke på dette link: 


//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com