25. juni 2012

Forny dine gamle sko

Giv dine gamle sko nyt liv

Enkelt måde og lave sine sko nye og anderledes, så man føler at der er kommet nyt i skabet. 

Jeg mente at disse sko godt kunne have brug for nyt liv. 
Skoen kan endnu købes hos Deichmann - KLIK HER



Første step var at dekorere hælen med diamanter. Man kunne have valgt mange forskellige farver, men jeg syntes at denne farve var fin. 


Man kunne stoppe her og bruge dem så lang tid man havde lyst til og så efterfælgende dekorere endnu mere på dem. - Men for at vise flere ideer valgte jeg at sætte endnu flere diamanter på.  

Så kom de til at se sådan her ud og jeg syntes de er super fine.
En dag kan det være at jeg sætter diamanter over det hele på skoen og så skal jeg nok opdatere her på bloggen.

Billederne er alle taget i gråvejr - TAK sommer i Danmark.

Men her er en video som viser resultatet i sollys.


Så hvis du har nogle stiletter i skabet, som du gerne vil give nyt liv, så er det bare med at komme igang.
Man kan pynte med diamanter, perler, sløjfer, bånd, fjer mm.

Hvis du vil se mere til pynt af sko mm. så skriv her eller på Facebook.

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com