16. marts 2013

Pin up hair

PIN UP inspireret hår !!

Igår sad jeg som hårmodel for min veninde.
Hun ville gerne træne i opsætning, så jeg lagde da gerne lokker til. 

Jeg startede med helt glat hår med mine elskede lange extensions i.

Jeg satte mig i frisørstolen uden at vide hvad der skulle ske med mit hår.


Jeg blev hurtigt klar over at dette blev VILDT <3 


Som nævnt før så er jeg VILD med Pin Up stilen, så da min venindesagde netop de ord om håret blev jeg lykkelig. 

Det var min venindes første gang inden for denne type frisure. Men jeg syntes selv at det var så fint at jeg beholdte det selv om jeg skulle i teatret om aftenen. 


Flere billeder af mit fine hår i flere vinkler.

Vi er blevet enige om at vi skal gøre dette lidt mere i fremtiden. 
Så der kommer mere hår på bloggen senere. 

Min veninde blogger også så du er meget velkommen til at gå over forbi hendes blog og se MEGET mere om hende og hendes interesser. 



Klik her under hvis du vil vide mere om: 




Hvad syntes du om håret? 
Var det noget du turde rende rundt med i gadebilledet? 


//Simse



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com