25. marts 2013

OPI Nail polish sale

OPI neglelak - GODT TILBUD !!


Til alle jer negle-freaks der ude og til alle som bare ELSKER flotte negle. 

Jeg har et lille tip til jer allesammen - Der er tilbud på OPI hos Billigvoks.dk - LIGE NU.  Kun 49 kr. sat ned fra 125 kr. 


Der er så mange fede farver der inde så jeg selv har HELT svært ved at vælge. 
Kvaliteten på disse neglelakker syntes jeg er super god, og derfor er dette et helt fantastisk tilbud som jeg syntes at man skal benytte sig af  hvis man er glad for neglelak :) 


Så snart jeg selv har bestemt mig, skal jeg nok skrive her under hvilke farver jeg har bestilt. 



Jeg er selv negle gal og jeg GLÆDER mig til at på pakke post nu :) 

//Simse 


2 kommentarer:

  1. Min favorit er denne : :-)

    http://www.billigvoks.dk/opi/opi_in_the_spotlight_pink_15_ml.__-6476.html

    SvarSlet
  2. Den er også Lækker Charlotte - Den er også på min ønskeseddel <3

    Jeg er vild med alle deres lyserøde og pink farver <3 Det er helt svært at vælge :)

    1000 Tak fordi du deler din mening. Det betyder bare SÅ meget <3

    //Simse

    SvarSlet

simsesworld@gmail.com