23. marts 2013

15 billige og smukke kjoler

15 kjoler jeg ELSKER!!

Jeg har kigget på kjoler på Zalando her til aften.
For at ALLE kan være med satte jeg en max pris på 350 kr. 

Der var så mange fede kjoler at jeg selv har helt svært ved at vælge hvilke jeg selv skal eje. 
Så jeg må vente lidt og beslutte senere, hvilke kjoler jeg skal bestille. 

Måske jeg bare skal bestille en masse forskelligt og få dem hjem så jeg kan prøve dem. Det er jo gratis hos Zalando at sende tingene tilbage. Så jeg tror ikke at jeg holder mig tilbage.

Jeg skal nok holde jer opdateret på hvilke jeg ender med at bestille <3 

Tre smukke kjoler fra Even&Odd. 
Smukke farver, gode priser og rigtig sommer <3 

Tre dejlige kjoler fra Pier One som alle gerne må komme hjem og hænge i mit skab. 

Vero Moda havde også tre lækre kjoler. 
Jeg kan godt lide de klassiske look og de klare farver <3  

Fine kjoler som vil være perfekt til sommer, men som også bruges til fest, alt efter hvad man tager på til.

Tre lækre kjoler til 299 kr. pr. stk. Jeg syntes det billigt for 3 så fine kjoler.


Kig forbi Zalando.dk og find kjoler som passer netop til dig.
Der er gode sødemuligheder så man kan nemt finde de ting man gerne vil se i forhold til farver, pris osv. 


Skriv gerne hvilken kjole du bedst kan li, så jeg måske kommer tættere de kjoler som skal hjem til mig og bo <3 

//Simse

Dette indlæg er på ingen måde sponseret. Jeg vil blot dele nogle fede kjoler med mine dejlige læsere <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com