26. februar 2013

Hello Kitty land

Kan Hallo Kitty blive for meget? 

Nogen ELSKER Hello Kitty, andre HADER det og syntes at det er for lyserødt og tøset. 

Jeg må nok indrømme at jeg er en af dem som ELSKER det. 
Idag faldt jeg så over Hello Kitty Spa i Dubai.
Hvem som bare boede i nærheden :) 


 Det er bare så gennemført og så tøset. Når jeg en gang skal forbi Dubai skal jeg helt sikkert også forbi dette unikke sted. 





Jeg er sikker på at alle vil kunne føle sig som en prinsesse i dette Hello Kitty Land <3 
Unge som gamle








Alt andet lige må man sige at det er gennemført og helt unikt. 
Ville du smutte forbi hvis du var i nærheden? 

Man kan selvfølgelig også ankomme til stedet med STIL <3 

Hello Kitty har næsten besat nogle mennesker.
Jeg syntes det er sødt og jeg har selv enkelte ting med Hello Kitty
Men disse billeder her under er tegn på at det kan gå helt AMOK

Dette hus skulle vist nok ligge i Shanghai - Det er jo helt sindsygt 

Bilen kan selvfølgelig også pimpes i den vildeste Hello Kitty stil. 

Er du Hello Kitty fan, eller syntes du at det er SKOD? 

Jeg hører gerne om din mening :) 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com