26. februar 2013

Danmark VS. Filippinerne


Hjemvendt fra sol og varme!! 

Nu er jeg kommet hjem fra den fedeste rejse på Filippinerne.
Det er et helt utroligt land som man bliver totalt afhængig af. Det er ultra hårdt for mig at komme hjem.
Farverne er tonet totalt ned, alt er gråt og trist her hjemme i forhold til de skarpe kontraster fra hav, koraller og palmer. 

Forskellen er stor og jeg kan mærke at jeg virkelig skal vænne mig til DK.

Temperaturen er også meget vært at vænne sig til. 
Vi har rejst fra 28 grader og hjem til omkring 5. PUHA... 


Internettet har været alt for dårligt på turen til at jeg kunne blogge der nede fra. Derfor kommer der I de næste par dage en masse opdateringer fra turen. 

Jeg lover at der kommer en masse biller, gode råd, anbefalinger og jeg fortæller om mine overvejelser omkring destinationerne mm. 

Følg med på bloggen hvis du vil se mere fra et paradis på jorden <3 

//Simse 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com