5. januar 2013

Søndags træning

Så skal trænes!! 

I morgen søndag har jeg ikke andet end tid - Derfor skal der trænes. 
Jeg sidder derfor her til aften og planlægger hvordan dagen skal se ud i morgen. 
Simse skal forsøge at komme i form, og det skal ikke længere være kageform. 



Jeg vil gå/løbe min 5 km i løbet af dagen. 
Samtidig vil jeg gerne træne mine muskler lidt også og derfor har jeg fundet to videoer som jeg også vil følge i morgen. 

Hvis du vil kigge lidt med og måske også selv afprøve programmerne så er videoerne her: 

Jeg ved at det bliver hårdt - for de to tøser her fra Tone it up er totalt vilde. 
Men jeg vil gøre det så godt jeg kan og så kan det kun blive bedre med tiden - er jeg sikker på. 


Jeg vil så drømme mig til strandene og det varme vejr og glæde mig til jeg kan tage træningsprogrammerne med til strandene i Filippinerne <3


Skriv gerne hvis du også prøve disse to programmer
Jeg er vild med ideen om at jeg kan træne der hjemme :) 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com