4. januar 2013

Jeg griner endnu

Parodi på Blogging og Instagram

Som du nok ved så er jeg glad for at blogge og jeg ELSKER Instagram. Jeg syntes at begge dele er ved at blive en meget stor del af min hverdag, og jeg vil ikke undvære noget af det. 

Jeg hygger mig med det og jeg bruger også en del tid på at surfe   rundt på nettet og se hvad andre laver. 

Der er parodier over alt. Onde, sjove og søde parodier.  De onde ser eller støtter jeg på ingen måde ikke men de sjove ELSKER jeg. 

Her kommer to som jeg virkelig syntes er mega underholdene. Jeg griner hver gang jeg ser dem og jeg kan genkende så meget af det de to videoer snakker om. Selvironi er fantastisk og jeg ELSKER de sjove parodier. 

Se selv mere her: 
Parodi på bloggere <3 
Dette er en hel serie som tager pis på blogging - Jeg ELSKER dem.

Parodi på Instagram <3 

Syntes du at de er lige så sjove som mig ? 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com