4. januar 2013

Ny rejseform

Tanker før en ny rejse

Som jeg har skrevet om før skal jeg af sted på drømmerejsen til Filippinerne 
Dette er den første ikke charterrejse som jeg skal på. 
I denne forbindelse har jeg en masse praktiske ting som skal være klar inden rejsen.

Mange af tingene er noget som jeg ALDRIG har overvejet før, men som jeg nu skal til at forholde mig til. 

Tankerne flyver rundt, om alle de ting som lige skal ordnes inden vi skal af sted. 

Malaria - Er der malaria der hvor vi skal hen, bliver jeg syg af pillerne mm. 
Hepatitis A Vaccine - SKAL jeg have, hvor finder man den billigste?
Hvordan pakker jeg bedst når vi skal på flere ø'er og kun må have 10 kg. baggage med.
Klimaer er så anderledes - kommer det til at have konsekvenser
Skal en tur til lægen for at få snakket alt helbredsmæssigt igennem?
Hvad SKAL man bare se de steder hvor jeg skal hen ?
Hvad koster aktiviteterne mon der hvor vi skal hen ?
Når jeg at tabe mig nok til at jeg selv er tilfreds ?  



Jeg vil igennem den næste måned forsøge at finde frem til svarene på alle mine spørgsmål og så snart jeg finder mine svar så deler jeg dem her på bloggen. Ikke fordi det så nødvendigvis er det rigtige for alle. 
Men måske det hjælper til noget inspiration for andre. 

Har du nogensinde været på Filippinerne eller andre anderledes rejser, så hører jeg meget gerne fra dig

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com