2. januar 2013

January photo challenge 2013

Året starter med en Photo Challenge

Jeg hopper i år med på vognen og deltager i udfordringen som i sin simpelhed går ud på at man hver dag skal tage et billede af det som står på listen. 

Hvis du følger med i min challenge kommer du til at lære mig bedre at kende og jeg er sikker på der kommer en masse fine billeder ud af det. 

Lisen ser sådan her ud for januar måned:

Hver dag vil der derfor komme et nyt billede fra mig på min Instagram profil.

Sidste dag i måneden, vil jeg så lave en collage til jer så det er en opsamling på det hele som kommer her på bloggen. 

Jeg vil i år være bedre til at lave Simses week indlæg, og her vil der også komme collager fra denne challenge + hvad jeg ellers laver. 

Hvis du vil følge med under hele denne challenge så skal du følge mig på Instagram.

Hvis du også vil lege med, så er du meget velkommen til at kommentere dette indlæg, så jeg kan holde øje med dig og dine billeder også :) 

Let the challenge begin <3 


 //Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com