20. december 2012

Morgen vejning

Hvad siger vægten? 

Det er altid det STORE spørgsmål når jeg bruger mit Wii Fit
 + eller - ? 

Igår sagde den + 100 gram - ØV. Hele dagen igår tænkte jeg - Nej nu kan det være nok, giv den gas og hold dig totalt fra søde sager - OGSÅ SELV OM DET ER JUL. 



Jeg hoppede på mit Wii balance bord og BANG - Den sagde -1,1  - Fedt, Fedt, Fedt, Fedt :) 
Det er lækkert at ens kamp imod de søde sager gav pote. 

Nu er det på den igen for det er ikke muligt at slappe af i denne måned. 
Det er en kamp og en udfordring hver dag - der er fristelser over ALT. 

Her er lige et billede som beskriver hvad jeg mener med fristelser. 
Jeg sender min kæreste i byen, og wupti, køkkenet er igen fyldt med søde sager. 
Men jeg har lært at sige Nej tak - og faktisk mene det <3 

Jeg kæmper videre og jeg håber og tror på at det går den rigtige vej - også selv om julen kommer snart <3 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com