19. december 2012

Mine favorit apps

Mine BEDST apps - for tiden 

Jeg har efterhånden haft mange og har stadig mange apps på min telefon. Jeg syntes det er super fedt at man så nemt og for det meste gratis, kan hente nye små programmer til det man lige står og mangler. 

Der findes jo næsten apps til det hele idag :) 
Her er lidt info om dem jeg bruger mest for tiden. 


1. Taskos - Denne app er den perfekte To do list maker :) Jeg indtaster i dette program de ting som jeg skal huske og de ting jeg skal klare i løber af dagen, ugen mm. 
Jeg er typen som ofte må skrive det ned før jeg husker det. Samtidig ELSKER jeg at strege ud når jeg har gjort de ting jeg skal. Derfor er denne App helt perfekt til mig :) 

2. Dice - Dette er en app som indeholder en masse terning spil, men også bare terninger. Så hvis man står og mangler en terning så kan man åbne denne app og slå med terningen. 
Denne app var et hit da vi skulle rafle om hadegaver i år. Vi havde nemlig glemt terningerne så det var svært at få spillet om de grimme pakker. 
Takket være denne app så fik vi leget pakkeleg og vi slog med terninger på to telefoner i stedet for. 

3. Taks for likes - Denne app er genial når man bruger programmet Instagram. Når jeg lægger et billede op, bruger jeg denne app for at finde frem til de rigtige tags, så mine billeder bliver set af flere. 

4. Messenger - Denne app gør det nemt for mig at bruge chatten som vi kender den fra Facebook. Efter jeg har hentet denne app, får jeg mine chat beskeder med det samme på min telefon, og den erstatter i høj grad sms'erne for tiden.

5. Instagram - Min absolutte favorit app for tiden. Jeg ELSKER Instagram og jeg bruger ofte en del tid med denne app. Ud over billedredigering er dette også et netværk hvor man i stedet for status opdateringer på facebook, deler sine billeder. Det er utroligt hvor smukke billeder der ligger der inde, og man kan nemt følge folk fra hele verden. For når der er tale om billeder betyder sprog ingenting.
Følg mig gerne der inde @Simsesworld 

6. Insta Pic Frame - Lækker app hvor man nemt og hurtigt kan redigere billederne som ligger på mobilen. Jeg bruger den meget når jeg skal have billeder på bloggen eller når jeg skal sammensætte billeder til blandt andet Simsesweek

7. Mobilbank - Danske Bank har taget sig sammen og lavet en FED app til mobilen. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt min netbank på computeren. Det er så fedt at man har banken i lommen og altid lige kan tjekke ind og se hvordan det står til. - Dette er klart en fordel ved at have Danske bank :) 

8. Facebook - Ja denne app behøver nok ikke den store forklaring. Kan ikke sige så meget andet, end at jeg ELSKER Facebook. Det gør at man kan følge med i en masse menneskers liv, det holder styr på fødselsdage og er generelt et program som bare gør man man har kontakt med mange mennesker, nemt og hurtigt. 

Ikke at forglemme ens venner, familie og bekendte i den virkelig verden. 
Det er bare dejligt på en nysgerrig sjæl som mig,at man kan følge med hele året rundt :) 

Hvilke apps ELSKER du?

Del dem meget gerne med mig jeg vil så gerne høre om andre fede apps. 

Jeg ELSKER Apps 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com