28. november 2012

Film jeg bare SKAL se

I biografens mørke.
Jeg har som tidligere nævnt MEGET travlt på mit arbejde for tiden. 
- Dog er det ved at stilne lidt af. 
Derfor er der mange ting som jeg skal når denne travle periode er overstået.
Jeg skal blandt andet i biografen og se film <3
Jeg ELSKER film, og jeg ELSKER at gå i biffen.
Film jeg bare SKAL se:

Sover Dolly på ryggen. 
Ja den har jeg stadig ikke fået set, men jeg SKAL se den, for jeg er sikker på at den er VILDT sjov. 


The Twilight Saga:  Breaking Dawn - del 2
Filmen er fortsættelsen på en fantastisk historie. 
Jeg er ikke den mest FREAKET fan, men jeg syntes godt om filmene og jeg skal da helt klart også ind og se denne. 

Jeg glæder mig til at sidde i den mørke sal og vente på at netop denne film skal rulle ind over skærmen. 



De urørlige / The Intouchables 

Jeg er normalt ikke til franske film. Jeg kan godt li at jeg forstår hvad de siger uden at læse underteksterne. 
Men denne film er med til at jeg må gøre en undtagelse, og hvem ved måske bliver jeg vild med det. 

Traileren til denne film fangede mig totalt. Jeg besluttede mig med det samme for at dette var en film jeg bare skulle se. 
Den virker som en hjertevarm fortælling som man bare ikke må misse i biffen. 


Hvad siger du - har du allerede set disse film, eller skal du ind og se dem.
Jeg hører meget gerne din mening om filmene og jeg skriver selvfølgelig mere om dem når de er set <3 

Jeg bliver så glad når I kommentere eller deler mine indlæg her på bloggen eller på Facebook

 //Simse

1 kommentar:

  1. Sover Dolly på ryggen er en film, man hurtigt glemmer igen. Det gjorde jeg i hvert fald. Men jeg morede mig rigtig godt og grinede højlydt, da jeg så filmen, og det har jo også sin charme. Jeg springer over Twilight, men jeg glæder mig også meget til at se De urørlige. God tur i biffen.

    SvarSlet

simsesworld@gmail.com