9. november 2012

En uge i glimmerland

En TRAVL, TRAVL uge!!



Jeg har virkelig bare SÅ travlt for tiden. Jeg knokler på arbejdet og kaster rundt med glimmer.
Jeg har så travlt, at jeg ville ønske at der var flere timer i døgnet. 
Det er svært at følge med, men jeg løber så hurtigt jeg kan. 

Derfor bliver bloggen desværre forsømt og jeg beklager.
Jeg forsøger at gøre det bedre i de næste par uger <3 

Her kommer lidt billeder fra ugen der gik
Der er utrolig meget jul og glimmer på mit arbejde og jeg ELSKER det.
Der er travlt i november måned, men vi overlever med godt humør.

Hvilket glimmer-arbejde har jeg egentlig?
Klik her for at læse mere.

Vi er i øjeblikket på julemarked på Gavnø - og der er vi også i den kommende weekend. Kig endelig forbi.

Det bliver til tider til arbejde ud på de sene nattetimer og der er Red Bull blevet min bedste ven.
Det gør at jeg kan køre i lidt flere timer - Det er dejligt når der er travlt.

På julemarkedet fik jeg shoppet lidt tøj og det er en af trøjerne som er med på denne collage.
Læs mere om den her.


Håber du har haft en dejlig uge?

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com