5. juli 2012

Krøller eller ej ?

Min nye ven fra HH SIMONSEN
Sylen 3 krøllejern 

Jeg er af den person som er født med naturligt krøl i håret. Jeg føler at jeg hver morgen skal beslutte mig for om jeg skal have krøller eller ej. Enten skal jeg glatte det, eller også skal jeg give krøllerne lov til at brede sig i håret. 

Til min fødselsdag besluttede jeg mig for at ønske mig krøllejernet sylen 3 fra HH SIMONSEN - I håbet om at jeg bedre kunne enes med mine krøller. -  Jeg fik det. og siden har jeg ikke kunnet forstå at jeg har kunnet leve uden :) 


Den koniske form på krøllejernet laver de fineste softkrøller i håret, og giver rigtig mange muligheder for et flot look. Jeg har stort set haft krøller lige siden jeg fik denne skønne gave. 

Dette krøllejern kan købes her til en meget god pris

Her kommer lige et billede hvor håret er krøllet med dette krøllejern. - Jeg er sikker op at der er mange måde at gøre det på og man skal bare blive ved med at arbejde med dette krøllejern, så bliver man klogere hele tiden. 



Hvis du godt kan li' krøller men ikke orker at krølle det med et alm. krøllejern er dette bestemt en god løsning. Dette går meget hurtigt, fordi det er så varmt, samtidig med at man blot snor det rundt om jernet, og dermed undgår knæk og andre ting på krøllerne. 

Kommenter endelig her eller på Facebook hvis du vil vide mere. 


//Simse 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com