13. februar 2012

Postens gave

Posten er kommet med Diamanter

Jeg har efterhånden gået og ventet længe på denne pakke/dette brev fra USA.
NU ER DEN KOMMET



Pakken indeholder:

DIAMANTER i forskellige størelser og farver
 2 tuber lim
2 diamant opsamlere
1 sprøjte til limen

Nu skal ALT have diamaner - Bling Bling.

 3 forskellige farver har jeg bestilt hjem i forskellige størrelser


 En klar krystal ligende farve

 Rosa smuk farve

Sort elegant farve som jeg bare ELSKER.


Tanken er med disse diamanter at de skal limes på alle muliglige ting, så alt bliver totalt bling bling.
Sko, hårpynt, ringe, mobil covers, osv. Jeg glæder mig til at komme i gang.

Tingene er købt på hjemmesiden:

Skriv til mig hvis du er interesseret i 10 % til dit første køb på siden :)

Jeg har også bestilt nogle andre diamanter fra et andet firma, som jeg venter på, for at se om de er i meget dårligere kvalitet - for de er meget billigere end dem jeg har købt her - indlæg følger :)

//Simse



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com