15. februar 2012

Bling Bling projekter

Diamanter All Over

Nu har jeg modtaget alle mine diamanter med posten. Som skrevet tidligere har jeg bestil 2 forskellige steder fra, til to MEGET forskellige priser.

Diamanterne fra USA var meget dyre i forhold til dem jeg har fået fra Hongkong. Kvaliteten er også anderledes. Skulle jeg lave ting hvor der skulle bruges en eller 2 diamanter, havde jeg valgt dem fra USA, men til det jeg skal lave syntes jeg at de billige er fine.

Det er ikke en lille prisforskel men en meget stor en.
Der går mange diamanter til så økonomien spiller bestemt også en rolle :)


Her er min diamant himmel :)
Der er forskellige diamanter i forskellige størrelser og farver.
Så har jeg en lim som er købt til formålet, 2 vatpinde, og en pind til at samle diamanterne op med.

Jeg vil give den gas på dette Iphone 4 cover.


Godt i gang med diamanterne


Så er hele fladen dækket. Mangler nu kun siderne.


Nu helt dækket af diamanter og så tittede solen også frem :)


En anden lille fin ting - Dette er et lommespejl. Syntes det er så fint :) 


 Kanten skulle også have diamanter, ellers var det lidt kedeligt :)


Lige et billede at spejlet i solen. Det er da bare SÅ FINT <3


Jeg er sikker på at jeg finder mange ting at putte diamanter på nu. ELSKER min nye lille hobby. Hvad tænker du man kunne komme bling bling på?

Skriv endelig til mig hvis du vil vide mere om denne lille hobby :)

//Simse


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com