2. april 2013

My OPI favorites

Mine OPI farvoritter !! 

Så fik jeg  ENDELIG taget mig sammen til at bestille lidt OPI neglelakker. 

Som jeg skrev tidligere havde Billigvoks.dk et tilbud på OPI neglelak, som jeg slet ikke kunne modstå. 

I stedet for 125 kr. pr. lak, kunne de nu bestilles for 49 kr. 
Jeg har kigget længe på deres udvalg for at bestemme mig. 

Nu er jeg kommet fremt til 5, som i skrivende stund er på vej med posten til mig :) 

Do you think im texy 

Koala berry

Lucky lucky lavender

Ja okay - jeg kan nok ikke skjule det - Jeg ELSKER pink/lyserød så derfor kom disse 3 lakker i kurven. 

Glitzerland

Samoan sand

Disse to nude farver fik jeg også kastet i kurven og jeg glæder mig helt vildt til at modtage dem. 

OPI er kendt for deres neglelak i høj kvalitet og med meget høj farvepigment. De dækker rigtigt godt og skinner meget blankt.

Jeg glæder mig til at teste netop disse farver 

Jeg måtte virkelig begrænse mig for ikke at shoppe AMOK. 
Der er så mange dejlige farver. Så hop ind og find din helt egen farvorit lak og link den gerne her. 

Måske jeg kan få inspiration af alle jer :) 

//Simse 

Jeg modtager intet sponsorrat eller andet fra Billigvoks.dk - Jeg ville bare dele dette gode tilbud med alle andre som også ELSKER neglelak og OPI <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com