20. marts 2013

Flower dresses

Kjoler med blomster print !!!!

Jeg sidder inde og der sner ude. 
Men det skal ikke holde mig tilbage for at drømme om varme og dermed også kjoler <3 

Jeg kiggede lidt rundt på nettet og må bare komme til den konstatering at jeg ELSKER det blomstrede print som ses på stort set alle ting lige nu. 

Flower dresses

Jeg her her samlet en masse kjoler som jeg bare syntes er FANTASTISKE <3 

Der er dyre kjoler og billige kjoler. 
Hvis du vil vide mere om de forskellige kjoler så klik på billedet og du kommer ind og kan se priser, hvor de kan købes mm. 

Havde jeg pengene kom de ALLE hjem til mig.

Måske andre også er VILDE med det blomstrede print. 

Skriv meget gerne hvad du syntes om denne trend.
Foråret og sommeren må gerne snart komme til DK <3 

//Simse 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com