27. februar 2013

Robert uddelingen

Robert den danske Oskar !!

Torsdag d. 28 feb. 2013 skal der uddeles priser til danske film, tv serier, skuespillere og filmfolk. 
Der er mange gode film og tv serier som er nomineret. Det har efter min mening været et godt film år, så der er mange gode i feltet. 


Som publikum har du også mulighed for at få indflydelse. 
Du kan få indflydelse på hele 4 priser. 

Drama, Komedie, Børne og ungdomsfilm og Tv-serie 

Jeg vil opfordre alle til at stemme på deres favoritter. Jeg syntes det er vigtigt at man stemmer når man endelig får muligheden for at have en indflydelse på uddelingen af de eftertragtede statuetter. 

Folk i branchen har det sikkert forskelligt, men jeg tænker at der må  være noget helt unikt ved at vinde en pris som publikummet har bestemt at man skal vinde. 


Her er et billede af hjem jeg har stemt. 
Jeg hører meget gerne hvad du stemmer, om du er enig eller totalt uenig med mig ? 

Jeg glæder mig som et lille barn til showet - skal du se det ? 

//Simse


Jeg bliver så glad når I kommentere eller deler mine indlæg her på bloggen eller på Facebook //Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com