7. januar 2013

Når vægten siger +

Når det står stille!!

Idag er lidt en øv dag.  Jeg skulle veje mig her til morgen, og her de sidste par dage er vægten gået lidt op og ned.

Men i morges havde jeg en god fornemmelse i kroppen. 
Jeg hoppede på min wii - booom, bom, bom, bom, bom. 

Jeg havde tage 100 g på. ØV.
Jeg bliver SÅ trist når det lort siger plus. I morges var ikke en undtagelse jeg var GAL over at jeg ikke kan få den vægt ned lige i øjeblikket. 


I stedet for at tude over de 100 g. Hev jeg målebåndet frem og begyndte at måle mig. 

Nu blev jeg af lige vel lidt glad - Jeg har tabt mig 7 cm. siden nytår og det er 26 cm. i alt siden jeg gik igang.

FORTSÆT kampen og giv ikke op, bare fordi det ikke kan ses på vægten. 

Så selv om vægten ikke flytter sig så sker der altså et eller andet. 

Derfor vil jeg opfordre alle som gerne vil ned i vægt til at måle sig. Det er så dejligt at have andet end vægten at forholde sig til. 

Grib målebåndet og kom igang med det samme. 
Det er fedt at man kan se sort på hvidt at der også sker noget med kroppen. 

Alle kan måle sig, og det kræver intet dyrt udstyr så der er ingen undskyldninger :) 

//Simse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com