23. januar 2013

Filippinerne kalder

Snart rejseklar

Det hele begynder at komme tættere og tættere på. Det er som om Filippinerne kalder på mig. 

Der er omkring 2 uger til jeg smutter af sted til varmen og den nye og spænende kultur. Jeg glæder mig som et lille barn, og en smule mere for hver dag der går.

Det er fantastisk at man har noget at se fem til. 
Personligt er jeg en sådan person, som ELSKER at glæde sig til noget. Det er så fedt at man kan mærke en kriller i maven og at man  pludselig kan gå og smile helt uden grund. 




Jeg forsøger nu at blive en smule mere rejseklar. 
Nogle punkter er jeg helt opdateret på, andre mangler jeg stadig at få ordnet. 

 Vacciner, piller mm. Er nu klaret og på den front er jeg klar til at rejse. 



Min Bikini er endnu ikke købt, men jeg har fået lagt to til side, så nu skal jeg bare tage en beslutning om, hvilken en jeg skal vælge. 



Pakkeriet er så småt også gået igang og der ligger en lille bunke sommertøj på mit skrivebord og jeg smiler HVER gang jeg ser det. - Der er farver på og jeg glæder mig til at det skal luftes i det varme vejr under de skyggefyldte palmer. 



Jeg skal nok holde jer opdateret når dagen kommer endnu tættere på. 

Jeg håber at I vil læse med, for min plan er at jeg løbende kommer til at blogge fra ferien :)


//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com