3. december 2012

Jeg ELSKER Bilkas bytteservice

Når det er nemt at bytte <3 

1. Jeg ELSKER at kunne handle i Bilka SENT, de nye åbningstider er bare LIGE mig. 
Det er så lækkert at tage et smut i Bilka, når der ikke er STOPPET med mennesker. 


2. Bilka reklamere på deres hjemmeside med at de har "nettets bedste bytteservice + i alle deres butikker."
Jeg kan ikke vurdere om det er rigtigt, men jeg er SÅ glad for deres bytteservice. 
Der er ikke så meget pis med dem. 

Jeg købte i sidste uge et par løbesko, nogle løbebukser og 2 sports bh'er. 
Så sidder jeg og kigger i ugens Bilka blad og der ser jeg at flere af tingene er sat ned. 

Derfor kiggede jeg forbi Bilka her til aften, jeg ville have penge tilbage. 

Pigerne i kundeservice, var super søde og hjælpsomme. 
Der var ingen problemer, jeg fik alle pengene retur som varene var sat ned. 

ELSKER GOD KUNDESERVICE - TAK Bilka


Derfor vil min opfordring være hvis man handler meget i Bilka, så hold øje med priserne i blad osv.

Det er så enkelt at få differencen at man bør gøre det hver gang. 
Man kan spare super mange penge. 

De penge jeg har fået tilbage idag smider jeg i min sparegris til ferien til Filippinerne - Dejlig måde at spare op på. 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com