18. december 2012

De bedste gaver


Det der står øverst på ønskelisten!!!

Jeg husker tydeligt den gang jeg var barn og protierede min ønskeseddel til jul, så alle kunne se hvad mine STØRSTE ønsker var. Det var det bedste i hele verden når man så fik en af disse STORE GAVER <3 

I weekenden fik jeg lov til at være med til at glæde min fætter og kusine. De fik begge to det som stod ABSOLUT øverst på deres ønskesedler i år. 
Min kusine skal se One Direction i Berlin  + shoppe på turen og min fætter fik det vildeste gevær så han kan lege med når der er kamp i området :) 

Glæden i deres øjne da de fik hver deres gave var GULD værd. 
Det betyder så meget at man kan give gaver som skaber så stor glæde. 

De fik begge to kun 1 stor gave, men jeg er sikker på at ingen af dem, ville bytte deres gaver til 20 små ting som skulle flyde på deres værelse sammen med alt det andet legetøj osv. som de har i forvejen. 

Lykken ved julen er bestem at give gaver som ELSKES af dem som modtager dem. 

Elsker også at få gaver
Julen er herlig

Glædelig jul til alle <3 

//Simse 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com