2. december 2012

De 2 første dage i mit nye liv

Når starten er god <3 

De første 2 dage i mit nye liv er gået rigtig godt. 
Jeg er typen som ELSKER grøntsager mm. Så det hele er slet ikke så slemt. 

Jeg føler at jeg er fyld med god energi og god motivation - denne gang skal det bare lykkes for mig. 
Hvis du vil vide mere om min motivation kan du klikke på linket her:
http://simsesworld.blogspot.dk/2012/12/jeg-har-fundet-motivationen.html

Det har endnu ikke været en kamp, men det skal nok komme, det er jeg sikker på og jeg er SÅ KLAR 

Hverdags morgenmad.
Skyr m. frugt og en anelse honning. 


Morgenmad de dage man vil gøre lidt ekstra ud af det.
Æg med en masse grønt



Der skal handles meget grønt og det kan være dyrt. 
Men jeg kørte en tur igennem landet og drejede ind på forskellige gårde. 
Her kan man gøre et kup og så er det dansk og økologisk. 


Jeg er glad fordi det går godt. Det er lækkert at jeg man mærke motivationen i hele koppen. 
Flere og flere spørger mig om det ikke er den "forkerte måned" at starte i. 

Jeg syntes det er den rigtige - går det godt i denne måned kan jeg klare ALT <3 
Hvis ikke jeg starter nu, så kommer jeg ikke igang - Der vil ALTID være undskyldninger, men det er slut.

Tager imod alle støttende, og dejlige kommentarer med KYSHÅND Også gerne på Facebook

//Simse

1 kommentar:

simsesworld@gmail.com