1. november 2012

Nyt køb

16 cm. stilet drøm!! 

Jeg har tidligere kigget på sko hos Nelly.com 
Jeg fandt de FEDESTE sko, men havde ikke lige de 399 kr. på det tidspunkt. 

Pludselig skriver min søde kusine at hun havde en rabatkode på 75 kr. som jeg kunne få hvis jeg kunne bruge det. 



Tænkte YES, så køber jeg de sko <3 
Jeg logger ind og ser at de er sat ned med hele 50 % + min nye rabatkode. 

Jeg blev lykkelig og købte med det samme. 
De er nu på vej hjem til min dør, og jeg GLÆDER mig. 

Skoene hedder Simone Bow og er fra Nelly.com
De er 16 cm. høje med et indbygget plateau på 7 cm. foran.
De kan endnu købes i størrelser fra. 36-41 

Der kommer mere på bloggen når jeg har modtaget dem, så kan jeg teste dem og skrive hvordan de er at gå i osv. 

//SIMSE

Jeg bliver så glad når I kommentere eller deler mine indlæg her på bloggen eller på Facebook //Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com