19. oktober 2012

Fantastisk aften

København på en lun efterårs aften

Jeg var en tur i København igår med min dejlige familie.
Meningen var at vi skulle spise på toppen af Tivoli hotellet hos Sticks 'n'Sushi - Men alt var desværre optaget, så vi måtte finde noget andet. 

Vi endte på Barock i Nyhavn i stedet for - SKØNT sted.


Der er super hyggeligt, specielt når mørket er faldet på og stearinlysene tændes. 


Vi fik alle 5 om bordet super lækker mad selv om vi bestilte forskellige ting. Servicen var i top og det er bestemt et sted jeg vil anbefale at man besøger. 
Jeg kommer helt sikkert igen.

Lidt billeder der fra

Vi fik blandt andet Carpaccio og en halv hummer ved bordet. 

Jeg kommer med garanti igen og vil anbefale det til alle som elsker lækker mad

Efter denne lækker middag gik vi igennem Københavns gader op imod Tivoli. 

Pludselig fik vi den idé at vi ville køre i cykeltaxa. 
Det giver en hel del opmærksomhed når man kommer kørende i en cykeltaxa med musik for fuld skrue.

Det var fedt at suse igennem strøget på en lun efterårs aften og blive kørt helt til døren i det fortryllende Tivoli. 

Tivoli er for tiden pyntet op til Halloween - De har virkelig forstået at hvis man skal gøre noget så skal det være ordenligt. 

Der er blandt andet brugt 19.000 græskar til at pynte op med. På scenerne er der show også med Halloween som tema.

Parken er super hyggelig og den er helt klart også et besøg værd nu når den er så smukt pyntet. 

Verden er fuld af oplevelser, nyd livet og vrid dagene for nye indtryk.

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com