17. juli 2012

Dem MÅ jeg bare eje

Hello Kitty briller / Solbriller <3

Jeg bliver nød til at eje disse solbriller. Jeg syntes de er super sjove og så koster de heller ikke det helt vilde. 


Jeg ved ikke om jeg er helt glad for at solbrillerne også har "knurhår". Så måske skulle jeg bare finde et par solbriller, og selv sætte en sløjfe på. 

Jeg er i hvert fald helt vild med ideen om Hallo Kitty inspireret pynt på brillerne/solbrillerne. 
Så enten må jeg købe mig til det, eller også må jeg lave nogen selv.


Følg med på siden for mere info. Hvis jeg ender med at lave dem selv skal jeg nok lave en blog og evt. en video hvor jeg viser hvordan man gør. 

Kommenter eller del gerne hvis du eller nogen som du kender også kunne tænke sig sådan briller. 


//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com