15. maj 2012

Kreativ opbevaring

Et kig i mine kreative rodekasser 

I disse 2 kasser har jeg de fleste ting som jeg bruger når jeg får lyst til at være kreativ. 

Jeg ELSKER at have en masse forskelligt liggende sådan at jeg har en masse forskelligt når jeg får et kreativt øjeblik. Der kommer mere og mere til hver gang jeg går Krea-Amok Så jeg skal nok snart bruge flere fine kasser til mine ting. 

Dette er en smuk måde at gemme nips ting på. 
Æskerne er købt i Netto for noget tid siden. 

 Af med låget og frem med alle de gode sager <3 
En masse med Diamanter, og en med alt muligt andet 


 Her har jeg en masse roser som har flad bagside, så de kan limes på ALT - kort, hårpynt, sko - kun fantasien sætter grænserne. Blandet med en masse andet, så jeg kan lave ringe, halskæder osv.
Knapper og bånd skal man også ALTID have så det er der også en masse af. 


Mine ELSKEDE diamanter i forskellige farver, størrelser og former. Denne kasse er SKØN, jeg er altid klar til et bling bling projekt her hjemme. 

Jeg håber at du nød kigget. 
Senere kommer der noget på som er blevet lavet ud fra disse fine kasser - Jeg er allerede igang. 

Hvad er du kreativ med? 


//Simse
Der er antikt filter over disse billeder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com