18. maj 2012

DIY fuglehus

Nyt hjem til de søde fugle

Jeg håber at de små fugle kommer til at bo lige så hyggeligt som det ser ud.

 Sådan så det ud da jeg købte det i Panduro.
Det er i øjeblikket på tilbud, hvis der sidder andre end mig som ønsker at give fuglene et nyt hjem.

Det du skal bruge er:
1 stk. fuglehus
blå, hvid, grøn og rød maling
1 stk. sort tynd tush
Pensler i forskellige størrelser (Husk en lille - det får du brug for)


Jeg startede med at male alt det hvide, fordi det har fået flere gange. Der efter malede jeg det grønne græs. Det blå malede jeg her efter og til sidst malede jeg blomsterne op ad huset.

Du skal ikke være bange for at kaste dig ud i at male blomster på huset, for hvis du laver fejl, kan det altid males over igen. Så giv den gas og få malet detaljer på huset.


Husk at bore et hul i bunden, så fuglene ikke drukner, når det regner.

Send gerne billeder til mig på Fabebook hvis du også maler et fuglehus. Vil elske og se hvordan du
har malet det.


//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com