17. maj 2012

DIY- Armbånd

Lav træ armbånd om til unikke accessories.


Det ene er råt som det er købt, det andet har jeg malet sort. 

Når du har det malede armbånd kan du tegne, skrive eller male på det så det får dit helt personlige præg.
Du kan også lime en masse perler på, i forskellige farver og størrelser.
Mulighederne er uendelig mange. 

Pynt med bånd
 Du kan også vikle et hånd rundt om armbåndet. Dette er gjort hurtigt, og ikke fastlimet. Men jeg elsker dette bånd med prikker, så jeg er sikker på at jeg selv laver dette armbånd senere. 

Du kan også finde båndrester og mixe dem. Enten som her, eller lav enkelte striber af hver farve, og lim dem godt fast. - Dette kan skabe liv til et ellers nedtonet outfit. 


Pynt med diamanter
Armbåndet er malet sort, og så er der limet en masse diamanter på i 3 forskellige størrelser. 
Dette projekt kræver lidt mere forklaring derfor kan du se billeder og video på linket her:


Hvis du er på jagt efter disse armbånd og gerne vil haste dig over sådan et projekt. Så skriv til mig jeg kan godt skaffe nogle billige træ armbånd 

Kommenter eller del gerne hvis du er blevet inspireret.


//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com