23. januar 2013

Vaccinerne er nu overstået

Et par stik og man er rejseklar. 

Turen går i februar til Filippinerne og i den forbindelse skal man en tur forbi lægen og have en snak om hvad man skal være opmærksom på når man rejser til forskellelige lande. 

Ved samtalen fik jeg af vide at jeg skulle vaccineret imod Hepatitis A samt jeg skulle have en opdateret stivkrampe. 

Begge tingene er nu overstået og jeg er klar til ferien. 


Mine erfaringer er i denne forbindelse har ændret mit syn på min læge. I Høj grad.  

1. Tro ikke blindt på din læge (nogle firmaer kan være i lommen på dem) 
2. Undersøg priserne inden du siger JA til din læge. 
3. Vær ikke bleg for at sig NEJ TAK hvis din læge er meget dyr. 

Vi har sparet en del på at vælge Hepatitis A vacciner uden for vores eget lægehus så tjek priserne og se mere om mine erfaringer her


Dog har jeg fået min stivkrampe vaccine gratis hos min egen læge, selv om de ikke var meget for det. 
Denne vaccine ville de gerne have penge for, men efter vi fortalte at lægen tidligere havde nævnt at det godt kunne lade sig gøre, at gøre det gratis fik vi det pludselig gratis. 

Så hold øje der ude. Det er en jungle, men der er penge at spare hvis du undersøger tingene inden du siger ja til det første og det bedste.

Hvis du vil vide mere om mine oplevelser så skriv endelig :) 

//Simse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

simsesworld@gmail.com